پست های خنده دار......
تاريخ : دو شنبه 17 تير 1392 | 9:13 | نويسنده : katayun-alone

 

آموزش طرف به پسرش در مورد پست كردن نامه بدون تمبر :

 

 

خب حواستو جمع كن ! آدرس گيرنده رو بجاي فرستنده بنويس ، بندازش تو صندوق پست

 

اون وقت پست ميبينه تمبر نداره پس ميفرستش برا فرستنده !!

 ************************

رفتم بقالی ماست بخرم ، بقاله گفت : دیویستی داری ؟

 

 

منم دست کردم تو جیبم یه آدامس بهش دادم و گفتم : امروز روز انتقامه !

 

****************************

 

خیلی حال میده فامیلیت صالح باشه ، بعد اسم بچه ات رو بزاری ساحل !

 

ملت دچار خود درگیری میشن !!

***********************

 

ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﺨﻤﻪ می خورﺩﻡ ، ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺩﺍﺩ

 

 ﯾﻪ ﺗﺨﻤﻪ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻦ ﻓﺮﺩﺍ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﺍﻧﻘــــﺪ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ !!

 

فک که میکنم میبینم خیلی حال میده هاااا ، اینطور نیس عایا ؟؟ 

 *************************

 

یکی از بزرگترین حسرت هام ماله وقتیه که

 

 میرم خونه ی کسی واسش شیرینی خامه ای میبرم

 

بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشینم بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم 

 

ولی نمیاره لعنتی ... 

 ****************************

 

اگه گفتی کی به همه محرمه ؟؟ سوپر سر کوچه !!

 

 حتما میپرسی چـــــــــــــــــــــــــــرا ؟

 

خب برای اینکه به همه شیـر میده

 ****************************

 

میدونین تو فیلم های وسترن ، وقتی که دو نفر دوئل میکنن

 

 معمولا کی حریفشو زودتر ناکار میکنه و زنده میمونه؟

 

خب معلومه . . . اونی که مارک هفت تیرش جی ال ایکس باشه

                                                 **************************

 

ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺠﻢ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﻢ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ! ( ﺧﺪﺍ ﻧﺼﯿﺐ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﻧﮑﻨﻪ )


ﺩﺍﺩﺍﺷﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﺯﺩﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﺮﺩﯼ؟ ﻣﯿﮕﻪ : ﺁﺭﻩ ﯾﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻓﻮﻝ ﺍﭺ ﺩﯼ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺘﻪ ﻓﻘﻂ !!


ﻣﯿﮕﻢ : ﺁﺧﻪ ﮐﺮﻭﮐﺪﯾﻞ ﺗﻮ ﺑﯿﺨﻮﺩ ﮐﺮﺩﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺠﻤﻮ ﮐﺸﯿﺪﯼ !


ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﻟﮑﯽ ﺷﻠﻮﻏﺶ ﻧﮑﻦ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ !!! ﺑﻪ ﻣﻦ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ !!!!

 *************************

 

یه بار با مخاطب خاص رفتیم کوه ، پاش لبه پرتگاه سرخورد دستاشو گرفتم نیفته 

یهو یاد این جمله افتادم :


عشقتو رها کن اگه برگشت از اولم مال تو بوده اگه برنگشت که از اولم مال تو نبوده


منم دستاشو رها کردم دیگه برنگشت


کصافط منو نخاست !!

 **************************

 

طرف با اسم مهساجووون اومده تو یه گروه

 

 میگه من مشکل کامپیوتری دارم میشه کمکم کنید ؟

 

سی چهل نفر راهنماییش کردن کلی هم لایک گرفت !

 

مشکلش که حل شد گفت : بچه ها … دمتون گرم ! 

 

اسمِ من عباسه ، نوکرتونم که مشکلمو حل کردین

 

 اول با اسم خودم اومدم ، هیشکی جوابمو نداد

 **************************

 

دوستم میگفت :

 

با دوس دخترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود

 

گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن ؟

 

 منم گفتم : خانوم کور هستن دارم از خیابون رد می کنم

****************************

 

سلامتی اون پسرای فداکاری که بجای یه دختر با چند تا دختر دوست میشن

 

 تا دخترای بیشتری رو از تنهایی در بیارن ...

 



:)))) خخخخ

 *****************************



var showTweet = true;

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: